به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

با سلام

بنده قبل از طرح پرسش یک سوال مشابه رو بررسی کردم ولی شرایط کمی فرق داشت بنابراین اینجا مجدد می پرسم.

فرض کنید مدلی داریم که کار Train اون تموم شده و caffemodel. و همینطور deploy.prototxt اش موجود هستش. چطور میشه از این مدل در ساخت برنامه های تجاری استفاده کرد که وابسته به وجود caffe کامپایل شده و یا Jupyter و یا موارد دیگه روی سیستم نباشه. بقول معروف برنامه portable و یا standalone باشه. من یه چیزایی در مورد classification پیدا کردم ولی detection که اشیا هدف رو با نمایش مربع متمایز میکنه چیزی پیدا نکردم و از همه مهمتر وابسته نبودن اش به مواردی که نام بردم.

توسط (143 امتیاز)

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ

راه اول: شما مدل رو آموزش دادید و می توانید وزن های ذخیره شده رو استخراج کنید. خودتون برنامه ای برای فوروارد بنویسید و صرفا وزن ها رو از مدل آموزش دیده استفاده کنید.
راه دوم: شما باید کتابخانه های مورد نیاز رو روی سیستم داشته باشید. برای caffe میتوانید پس از کامپایل با دستور
make distribute
یک پوشه حاوی فایل ها و هدر های مورد نیاز تهیه کنید و برای فایل های اجرایی از اون استفاده کنید و حتی اون پوشه رو روی یک سیستم دیگه( لزوما با کانفیگ یکسان) کپی و استفاده کنید. توجه کنید اینکار برای کانفیک های متفاوت امکان پذیر نیست. مثلا ورژن کودا یا .. نباید متفاوت باشد. شما میتوانید به جای پایتون از واسط c هم استفاده کنید. که برای مقاصد کاربردی مناسب تر است از پایتون هست. توجه کنید مثال های موجود عموما از ساده ترین روش ها و روش های غر بهینه ( خصوصا برای بحث پیش پردازش ) استفاده میکنند. شما لازم دارید تا این بخش رو از ابتدا و با روش کارامد پیاده سازی کنید تا بازخورد مناسب تری داشته باشد.
از همه چی مهم تر دقت کنید که پروانه کتابخانه هایی که از آنها استفاده می کنید به شما اجازه استفاده تجاری می دهند یا خیر.

توسط (418 امتیاز)
انتخاب شده توسط
در مورد اول بله مثال زیاده میتوانید به راحتی در وب پیدا کنید.
در مورد دوم. اختلاف سخت افزار رو باید امتحان کنید.
مثال سی در مثال های کفه هست.
به عنوان مثال روشی که برای خواندن عکس و تغییر ترتیب کانال ها و در نهایت تغییر سایز استفاده میکنه. منظور من از ناکار آمد بهینه نبودن بود.
با تشکر
در مورد اول می تونید یکی اشو بزارین ببینم چون در مورد استخراج یه چیزایی دیدم ولی در مورد استفاده از وزن ها پس از استخراج چیزی ندیدم.

در مورد دوم به شخصه فکر نمی کنم نوع سخت افزار تفاوتی بکنه وقتی کانفیگ یکسانه ولی تست می کنم. بجز مثال سی، مثال پایتون هم جایی هست؟
من منتظرم هنوز
...