به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

با عرض سلام و خسته نباشید
من سوالی در مورد برنامه نویسی پایتون داشتم. یک مرحله از پایان نامه بنده مربوط به برنامه نویسی پایتون میشه و من زیاد باهاش آشنا نیستم
توی برنامه ای که من باهاش باید کار کنم یک سری دنباله یا مثلا عدد رو به برنامه میدم و اون اقدام به بررسی اون عدد میکنه و بهترینش رو بمن میده. سوالم اینجاست که من چقدر می تونم به یک برنامه پایتون اعداد بدم؟ 100 تا 1000 تا .. چقدر؟
برنامه پایتون چقدر قدرت محاسباتی داره و چقدر می تونه این محسابات رو انجام بده؟
سوال دوم من اینه که پایتون اعداد رو توی چه مبنایی دریافت میکنه؟ برنامه مورد نظر من اعداد رو 64 بیتی دریافت میکنه. گویا پایتون اعداد رو بصورت بیتی دریافت نمیکنه. می خوایتم بدونم مبنای مورد نظر پایتون چیه؟ توی مبنای ده(دهدهی)؟ یا مبنای شانزده؟ یا مبنای هشت؟
با تشکر از سایت دیپ لرنینگ

توسط (105 امتیاز)
سوال ها درباره input هست
1 عددی از کاربر دریافت کند آیا این عدد جزو مضارب 18 هست؟
2 مشخص کند سه عدد ورودی قابلیت تشکیل مثلث دارد؟ برنامه را به گونه ای تکمیل کنید که نوع مثلث را مشخص کند.
3 دو عدد A,Bرا از ورودی دریافت کند. اگر A>Bبود مقدار 2A-B را چاپ کند و اگر A<Bبود مقدار 3b+a را چاپ کند و اگر a=b بود مکعب اعداد را چاپ کند.

1 پاسخ

+1 امتیاز

سلام .
هرچقدر که خواستید!
این ارتباط مستقیمی با کار شما و نحوه پیاده سازی شما داره ولی خب پایتون یک زبان مفسری هست و نسبت به زبانهای غیرمفسری مثل سی و سی++ و امثالهم خیلی سرعت کمتری داره در حالت عادی.
یعنی چی بصورت 64 بیتی دریافت میکنه ؟ یعنی بعنوان مثال اعداد شما از نوع long long در سی ++ هست اگر بله باز هم مشکلی ندارید.
پایتون هم مثل بقیه زبانهاست

توسط (4.3k امتیاز)
سلام آقای حسن پور متشکرم از جوابتون
اگر بخوام دقیق تر بگم باید خدمتتون عرض کنم که این برنامه دنباله های متنوع رو دریافت میکنه و بهترینش رو مشخص میکنه. این دنباله ها اعداد صفر و یک هستند که هر دنباله 64 بیت دارند. زمانی که به برنامه دنباله های صفر و یک میدم اصلا قبول نمیکنه و خطای نحوی میگیره. ولی زمانی که اعداد رو بصورت دهدهی میدم ازم قبول میکنه و جواب میده.یعنی مجبورم دنباله هارو تبدیل کنم به دهدهی و وارد برنامه کنم.  می خوام بدونم بطور کلی پایتون با دهدهی کار میکنه یا نه راه ساده ای برای مقدار دهی در مبنای دو وجود داره؟
بهترین کار قرار دادن کده . اینطور من متوجه فرمایش شما نمیشم.
کد رو قرار بدید و بگید مثلا این در فلان زبان داره اینطور عمل میکنه . در پایتون من اینکارو میکنم اما خطا دارم. تا بشه راهنمایی کرد.
...