به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

با سلام و احترام به همه دوستان و بزرگواران

یک شبکه عصبی feed-forward با دو لایه عمیق را در نظر بگیرید. همه توابع فعالسازی مورد استفاده در این شبکه یکنوای غیر نزولی و نامنفی هستند. به دنبال روشی هستم که بتوانم وزن های این شبکه عصبی را بیابم به نحوی که تمامی آنها نامنفی باشند. با توجه به این توضیحات، از چه رویکردی میتوانم استفاده نمایم:
!- آیا یک الگوریتم یادگیری برای که این محدودیت را برآورده نماید، وجود دارد؟
2- آیا با دستکاری یک الگوریتم یادگیری موجود می توانم کاری کنم که وزن های نامنفی تولید شوند؟
3- رویکرد پیشنهادی شما.....

لطفا در پاسخ به سوالات مشخص کنید، اولویت شما استفاده از چه رویکردی است و چه روشی قابل استفاده است. ممنون میشم اگر شفاف و واضح جواب بدهید.

تشکر از راهنمایی های شما دوستان

توسط (100 امتیاز)
سلام.
تشکر میکنم از پاسخ شما. حتما به این مقاله نگاه می اندازم. ازتون درخواست دارم تا در صورت امکان، بیشتر در مورد اینکه یک شبکه عمیق چه خصوصیات دیگری دارد؟ من فکر میکردم تعداد لایه های مخفی باید حداقل برابر دو باشد و تابع فعالسازی غیرخطی باشد.

تشکر
سلام . بله فرمایش شما صحیحه از این صحبت ها بوده و هنوز هم هست که به چند لایه عمیق گفته میشه و به چند لایه گفته نمیشه . قدیم تر ها واقعا اینطور بود منتها الان نه. با پیدایش معماری هایی که بین 8 تا صدها لایه داشتن دیگه به این ها عمیق گفته نمیشه عموما(ممکنه هنوز افرادی باشن که این ایده رو داشته باشن). علاوه بر اون رفتارهایی در معماری های عمیق مشترک هست که در معماری های کم عمق دیده نمیشه مثل vanishing gradient یا بحث لوکال مینیمم های مختلف در معماری های کم عمق هست که در معماری های عمیق نداریم و بجاش بحث saddle point ها رو داریم و مواردی از این دست. ما اینجا هم بنظرم سوالهایی در این زمینه داشتیم . در گوگل گروپ قدیمی مون هم داشتیم : https://groups.google.com/forum/#!forum/irandeeplearning
ببینید اگر چیزی که مدنظرتون بود رو دریافت کردید که فبها اگر نه میتونید یک سوال جدید بپرسید تا من یا سایرین اگر چیزی بلد بودیم و اطلاع داشتیم خدمتتون عرض کنیم .
سلام
از راهنمایی هاتون تشکر میکنم. خیلی خوب و جامع بود. ممنونم.

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید

...