به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

با سلام

در Caffe مثال Mnist رو اجرا کردم. می خواستم بدونم نتایج train و test (مثل زمان، دقت، PR و...) رو دقیقا چطور میشه دید؟
همین طور چطور میشه شبکه رو روی تصاویر جدید امتحان کرد؟ مثلا یک تصویر از یک متن بهش بدیم و حروفی که تشخیص داده رو با bounding box مشخص کنه؟

ممنون

توسط (127 امتیاز)

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام
برای دیدن دقت و loss و... در پوشه کفی یه اسکریپت برای اینکار هست . من هم قبلا یه اسکریپت برای نمایش accuracy/loss نوشتم که میتونید از اینجا بگیرید و استفاده کنید.
برای امتحان کردن تصاویر جدید باید برنامه نویسی کنید یا به سی++ یا پایتون . برای هردوی اینها نمونه کد هست . ک خیلی راحت میتونید برای کارخودتون تغییرش بدید. از بخش examples نمونه های classification.cpp برای سی++ و نمونه های classification و detection هم برای پایتون وجود داره . فایلهای ipnb برای این منظور هستن . که با jupyter notebook میتونید راحت اجرا کنید (لازمه اش فعال بودن pycaffe هست یعنی اونو باید قبلا بیلد کرده باشید )

توسط (4.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
سلام
بعد از نصب کفی تونستم فایل 00classification رو پیدا کنم. در ادامه خواستم با توجه به توضیحاتی که در لینک زیر بود دستورات اون رو در Ipython اجرا کنم. نحوه عملکردم درسته؟ لطفا بفرمایید چه چیزهایی رو کم دارم؟ ( چه فایلهایی باید وجود داشته باشه یا دانلود کنم)
http://nbviewer.jupyter.org/github/BVLC/caffe/blob/master/examples/00-classification.ipynb#
برای اجرای اینها باید از jupyter استفاده کنید. اگه اناکوندا رو نصب کرده باشید خیلی راحت وارد پوشه ای بشید که فایل clasification00.ipnb وجود داره . Cmd رو بالا بیارید و بزنید jupyter notebook حالا روی فایلاتون کلیک کنید و میبینید که صفحه مورد نظر بالا میاد. حالا برای اجرای هر سلول میتونید از Ctrl_Enter استفاده کنید (اگه اشتباه نکرده باشم، اگه شک دارید از بخش shortcut ها ترکیب دقیقش رو چک کنید )
...