به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

من می خواهم پایان نامه ام با موضوع deep learning در موتور جستجو باشد. یعنی پیاده سازی هم بتواند بشود آیا به نظر شما کاربرد جذابی با موضوع deep در حوزه جویشگر وجود دارد .

توسط (100 امتیاز)

2 پاسخ

0 امتیاز

کاربردهای یادگیری ژرف را در همه زمینه های مربوط به موتور جستجو می توان یافت.
در زمینه جستجوی ویدیو که یکی از جدیدترین مباحث تحقیقاتی در این زمینه می باشد.
در زمینه پردازش زبان طبیعی
https://www.microsoft.com/en-us/research/wp-content/uploads/2016/02/wsdm2015.v3.pdf
در زمینه پردازش تصویر
https://github.com/paucarre/tiefvision

توسط (438 امتیاز)
0 امتیاز

Deep learning یکی از تکنیک‌های مهم استفاده شده در موتورهای جستجو مانند Google است. این تکنولوژی از شبکه‌های عصبی عمیق برای انجام وظایف پیچیده و تحلیل داده‌های بزرگ استفاده می‌کند. در زیر تعدادی از کاربردهای deep learning در موتورهای جستجو را بررسی می‌کنیم:

  1. پردازش زبان طبیعی (NLP): Deep learning به منظور بهبود تفسیر و فهم متن‌ها و پاسخ به کوئری‌های کاربران استفاده می‌شود. این تکنولوژی می‌تواند بهترین نتایج را در جستجوهای مبتنی بر متن ارائه دهد.

  2. تصویربرداری: Deep learning می‌تواند تصاویر را تحلیل کرده و اطلاعات مفیدی از آن‌ها استخراج کند. این کاربرد می‌تواند از جمله تشخیص و تصنیف تصاویر برای بهبود نتایج جستجوهای تصویری باشد.

  3. پردازش صدا و ویدیو: Deep learning می‌تواند برای تشخیص و تفسیر محتوای صوتی و ویدیویی استفاده شود. این به ارائه نتایج بهتر در جستجوهای مبتنی بر ویدیو و صوت کمک می‌کند.

  4. پردازش سامانه‌های پیچیده: Deep learning می‌تواند بهبود بخشیدن به پردازش و تحلیل داده‌های پیچیده مانند داده‌های ساختار یافته و متنوع را فراهم کند. این کاربرد می‌تواند به بهبود دقت و کارایی موتورهای جستجو کمک کند.

کلیه این کاربردها با هدف بهبود دقت و کارایی جستجوهای کاربران انجام می‌شود، که این امر به بهبود تجربه کاربری و ارائه نتایج دقیقتر و متناسب با نیازهای واقعی کاربران منجر می‌شود.
موتور

توسط (100 امتیاز)
...