به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

سلام عرض ادب
دوستان من یک مدلی رو ترین کردم حالا میخاستم این رو deploy کنم و کدهای مربوطه به این رو نوشتم و جواب اکی هست منتها وقتی که این رو GPU اجرا میشود عملیات زمانی اینقدر دیده نمیشود ولی وقتی که رو CPU اجرا میشود خیلی کند میشود البته این کند بودن بیشتر بخاطر لود کردن مدل هست حالا سوال من این هست چجوری میشه یکاریش کرد که مدل فقط یبار لود شود و همیشه در رم سیستم بصورت داینامیک اکتیو بماند اگر اینجوری بشه فقط یکبار لود کردن زمان برمیشه و سری های بعدی حتی رو cpu هم سریع تر اجرا میشود.
در واقع خط مربوط به لود کردن مدل بنوعی داخل لوپ نیافته که هرسری عکس بهش اومد بیاد پیش پردازش روش انجام بده و بعدش وارد خط لود کردن مدل بشه و نتایج رو بده حالا میخواهم این خط لود کردن مدل همیشه فعال بمونه و نیازی نباشه که با هر بار اومدن عکس مدل رو از اول لود کنه.
مدل من با کراس هست حالا فرقی نداره با چه فریم ورکی صورت بگیرد.

توسط (389 امتیاز)
ویرایش شده توسط

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید

...