به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

برای پایان نامه دکتری در زمینه deep learning چه موضوعی را شما پیشنهاد می دید؟
بهتر است با چه محیط و چه زبانی کار کرد ؟ متلب ، پایتون، تنسورفلو، کراس و .....
گفت میشه که در زمینه deep learning کار کردن و ایده دادن سخته و کار شرکتهای بزرگی مانند google و ماکروسافت و .... است. بهتره به صورت ابزاری ازش استفاده کرد؟
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

توسط (102 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام. اینکه میگیدکار کردن در زمینه یادگیری عمیق سخته و کار شرکت های بزرگه ،اگر منظورتون طراحی شبکه های عمیق یا بهبود شبکه های عمیق در راستای بهبود پارامترهای خروجی و عملکرد شبکه ها است بله سخت هست ولی نه اینکه فقط شرکتهای بزرگ می تونن و ما نمی تونیم،اگر شما تازه استارت کار و زدید و میخواهید در این زمینه کار کنید بله امکانش خیلی کمه تا ایده بدهید چون حداقل یکی دو سال طول می‌کشه شما در این زمینه مطالعه کنی و شبکه ها و ایده ها و روشهای موجود رو بشناسی بعد کار عملی انجام بدید و صاحب تجربه بشی و سپس نقاط ضعف رو بشناسی و ایده بدی. حالا اینو هم در نظر داشته باش که هزاران نفر جلوتر از تو دارند تو دنیا روی این شبکه ها کار می کنند و هر روز چندین ایده و روش جدید ابدا میشه که همه اینارو هم باید مدام یادگیری.پس اگر سرعت رسیدن تو از سرعت پیشرفت این علم کمتر باشه که معمولا اینچنینه ،کار سخت می شود ولی کسایی که جلوتر از شما و ما در این زمینه کار کرده اند بهتر و زودتر می توانند در این زمینه کار کنند.گیر کار تنها اینجا ست ولی اگر شما امکانات داشته باشی پشتکار داشته باشی و یه استاد بروز داشته باشی که بتونی خیلی زود خودتو به مرز دانش برسونی ،نشدنی نیست.شما ببین این شبکه سیمپل نت که جدیدا ارایه شده و قابل رقابت با شبکه های معروف هست رو کیا طراحی کردند ،همین اساتید سایت. پس به دلیل این نقطه ای که گفتم اکثر کسایی که تازه شروع کرده اند می روند سراغ استفاده کاربردی و تغییرات جزیی در شبکه در راستای کاربردشان. در مورد محیط برنامه نویسی هم همه اونا ابزارند و از نظر علمی اجباری به استفاده از هر کدام نیست هرچند به دلیل قابلیت‌ها و دارابودن داکیومنتها و رواج زیاد پایتون و تانسور و کراس محبوبترند.

توسط (105 امتیاز)
...