به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

سلام

دوستان من دوتا مدل متفاوت دارم که فایل های فریز هرکدام ساخته شده است.که بصورت سیستم استریم قرار هست کار کنه یعنی فریمی که گرفته شده به مدل اول داده میشه و خروجی مدل اول به مدل دوم پاس داده میشود.

میخواستم ببینم راه حل بهینه برای اینکار چی هست یعنی مدل ها یکبار در رم لود بشند و هرموقع لازم شد از اونا استفاده بشه یعنی هرسری به ازای هر فریم یک بار مدل ها ساخته نشوند و زمان بر بشه.

ببینید این راه حل شدنیه و بهینه هست ؟ عکسشو لود کردم.

چون به ازای هر فریم دوتا session اجرا میشود فکر میکنم شاید اینکار بهینه نباشد یعنی مدام رم سیستم را پر و خالی کند و شاید اینکار زمان بر باشد درسته ؟

مثلا در صورت داشتن فقط یک مدل براحتی میشه ابتدا یک Session باز کرد و سپس داخل این Session میتوان فریم ها را capture کرد و sess.run زد .

برای اینکار بنظرتون پیشنهاد بهینه چیه؟

توسط (389 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام
فک کنم الان خروجی مدل اول رو که به صورت تنسور هست (قبل ران) بدین به ورودی مدل دوم بعد خروجی مدل دوم رو ران کنین خودش متوجه وابستگی این ها بهم میشه و اتوماتیک هر دو رو اجرا میکنه
برای این کار فک کنم به دستور assign و شاید tf.control_dependencies نیاز باشه ولی مطمئن نیسم
اگه دوتا مدل رو داخل یک session لود کنید بدون model.as_default چه مشکلی پیش میاد؟یعنی صرفا دو خط sess.run داشته باشیم برای اجرا

توسط (470 امتیاز)
...