به بخش پرسش و پاسخ یادگیری عمیق خوش آمدید,
این نسخه آزمایشی سایت است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
  • برای ارتباط با مدیران میتوانید از صفحه مدیران اقدام کنید.
  • سوال و جواب ها باید به زبان فارسی باشند. استفاده از زبان انگلیسی یا فینگلیش برای پاسخ دادن مجاز نیست.
  • لطفا بعد از پرسش سوال لینک سوال خود را در گرو تلگرام (Iran Deep Learning Group) معرفی کنید تا سریعتر به جواب برسید. برای دسترسی به آخرین لینک از منابع یادگیری استفاده کنید
  • لطفا بجای عکس از متن استفاده کنید. اگر متون طولانی هستند از سایت pastebin.com برای اپلود استفاده کرده و لینک حاصل را در سوال خود قرار دهید. برای قرار دادن تصویر ، از بخش ارسال تصویر ادیتور سایت استفاده کنید.
  • بعد از دریافت پاسخ، بهترین پاسخ را از طریق کلیک بر روی علامت تیک انتخاب کنید
  • اگر با خطا و یا مشکلی مواجه شدید از بخش تماس با ما در انتهای صفحه و یا ایمیل Coderx7@gmail.com موضوع را اطلاع دهید.

با تشکر

دسته بندی ها

0 امتیاز

ما وقتی یک پچ تصویری خام رو برای آموزش به شبکه میدیم. تصویری که سه باند (طیف) دارد. حالا میخوام بدونم این ویژگی های که تولید میشه ویژگی های طیفی و ویژگی های مکانی خواهد بود یا ویژگیهای طیفی-مکانی(شامل رابطه همسایگی و عمق)؟ چون ما یک توده ورودی رو به شبکه معرفی کردیم که شامل همسایگی و همچنین عمق است.
در واقع در مورد ماهیت و جنس ویژگی های تولیدشده میخوام اطلاعات داشته باشم و اینکه این ویژگیها چطور روابط بین داده های ورودی رو برقرار میکنه

توسط (106 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

بسته به ابعاد فلیتر میتونه متفاوت باشه. اگه فیلتر دو بعدی (کانولوشن دو بعدی) استفاده بشه صرفا ویژگی های مکانی رو استخراج میکنه. اگه کانولوشن سه بعدی باشه فکر میکنم (مطمین نیستم) ویژگی های طیفی مکانی رو استخراج میکنه.
برای تقریب به ذهن با استفاده از کانولوشن سه بعدی در ویدیو ویژگی های مکانی و زمانی استخراج میشن یعنی تغییرات بین فریم ها به عنوان ویژگی های زمانی استخراج میشن.

توسط (103 امتیاز)
...